לוגו

אם נשים רגע בצד את המאפיינים המסורתיים של שמלת כלה ונחשוב על מה אנחנו מחפשות בשמלת הכלה שלנו, נגלה שזה לא כזה פשוט כמו שחשבנו. מצד אחד אנו רוצות שמלה עם נוכחות, כזאת שאיתה יהיה קשה לפספס אותנו באירוע החשוב בחיינו, אך מצד שני עדיין מדובר בחגיגה, ובא לנו להרגיש בנוח ובלי מגבלות (עם כל הכבוד לאלבום חתונה!). אז איך בכל זאת נבחר שמלה שגם תגרום לנו להרגיש יפות וגם תתאים לאופן בו אנו מעוניינות לחגוג מבלי לאבד אופי האירוע? הנה הדברים שכדאי לשים עליהם דגש.

1. עיצוב בעל טרנספורמציה-לאלו שחולמות על שמלות מפוארות בעלות נפח ושכבות על גבי שכבות (בדיוק כמו של נסיכות) חשוב שתדעו, שלמרות שמדובר בשמלה שהיא לא פחות ממיצג אומנותי, מדובר בשמלה בעלת משקל רב שקצת מאתגרת אותנו ברוב הפעילויות שלנו (וכדאי לזכור שגם כלות צריכות להתפנות!), לכן, כיום ניתן לעצב שמלה שניתן לשנות ולהסיר חלק ממנה במהלך הערב, ובמיוחד לפני שעולים לקרוע את רחבת הריקודים. שמלת כלה שכזו תעניק לכם שני עיצובים בשמלה אחת.

2. סוג הבדים- לבדים יש השפעה עצומה על הנוחות שלנו, ולכן אם הנכם רוצים שמלת כלה שתאפשר לכן לנוע בחופשיות, חשוב לומר למעצבת בתחילת תהליך העיצוב שאתן מעוניינות בבדים קלים ואווריריים, ולהימנע משימוש בבדים כבדים שיעמיסו עליכן.

3. התאמת השמלה לסוג החתונה- אופי החתונה חייב ללכת יד ביד עם עיצוב שמלת הכלה. למשל האם מדובר בחתונת צהרים קיצית, או באירוע ערב בגן חיצוני. צריך לזכור שמדובר בסוגי אירועים שונים עם מזג אוויר שונה, רמת לחות שונה, ותנאים חיצוניים שונים, והשמלה חייבת להתאים לתנאים הללו כדי שתוכלו גם להיות יפות, וגם להנות בחופשיות מהאירוע שתכננתן.

4. עיצוב השמלה- כאשר אתן פוגשות את מעצבת שמלות הכלה לראשונה מאוד חשוב שתסבירו לא רק את החזון הוויזואלי שלכן, אלא גם מה חשוב לכן מבחינת נוחות. המטרה של מעצבת שמלות כלה זה לא רק לעצב לכן שמלת כלה מרהיבה, אלא גם שמלה שתרגישו בה בנוח. למרות שכשחושבים על נוחות, אוטומטית חושבים על תנועה ופונקציונליות, לעיתים הנוחות גם קשורה לדברים שהיינו רוצים להסתיר או להבליט. לדוגמא, לא כולן מרגישות בנוח עם מחשופים, או עם כתפיות דקות, או אפילו עם שמלת כלה שמדגישה את המותן. אז אם אתן באמת רוצות להרגיש בנוח, חשוב שתרגישו בנוח להסביר למעצבת מה גורם לכן להרגיש חוסר ביטחון.

נוחות של שמלת כלה נשענת על כל כך הרבה אלמנטים. זה הבדים, העיצוב, האורך, השכבות, זה ההתאמה של השמלה לאופי שלנו, לגוף שלנו, ואפילו לאופן שבו שאנו מתכננות להתנהל באירוע. אז אתן מחפשת שמחת כלה שתעניק לכן את כל הנוחות באשר היא מבלי להתפשר על אסתטיקה? כדאי שתיקחו לתשומת ליבכן את כל הפרמטרים שציינו ושתעבדו בשיתוף פעולה עם מעצבת שמלות כלה שמבינה אתכן ואת הרצונות שלכן.