לוגו

בחירת שמלה לאירוע היא מאורע לא פשוט שלעצמו, אז בחירת שמלת כלה לאחד מהימים הכי חשובים ומרגשים בחיינו, יכול להיות מאתגר במיוחד. אין אישה בעולם שלא נתקלה בקושי של בחירת שמלה לאירוע מיוחד אחר, בו יש את המצוי, את הרצוי, ובזמן אמת אף אחת מהן לא מרגישה לה השמלה הנכונה שגורמת לה להרגיש יפה במיוחד. עכשיו דמיינו כמה מורכבת הבחירה הזאת כאשר מדובר ביום חתונתך. ובכן, למזלנו, כאשר מדובר בבחירת שמלת כלה יש מעצבות שמלות כלה ואנשי מקצוע שמסייעים ומלווים את הכלה בבחירת והתאמת השמלה המושלמת, זאת שתגרום לה להרגיש כמה נסיכה ביום חתונתה, בדיוק כפי שצריך.

אך מהו התהליך של בחירת שמלת כלה וכיצד נדע לבחור?

כאשר מדובר בבחירת שמלת כלה מדובר בתהליך ארוך ויסודי של עיצוב, התאמות אישיות, ומדידות מרובות, ולכן רצוי להתחיל בתהליך הבחירה כמה חודשים טובים לפי החתונה. בסופו של יום, הנכן רוצות להיות תחת לחץ של זמן, ולבסוף להתפשר על השמלה שמייצגת את תחילתו של השלב הגדול ביותר של חייכן, וזהו הקמת בית בישראל. ובכן, כפי שוודאי אתן יודעות יש לא מעט סלוני כלה, וסטודיוס לשמלות כלה ברחבי הארץ של מעצבים ומעצבות שמלות הכלה שונים ומוכשרים במיוחד. יחד עם זאת, כדי לדעת עם מי אתן רוצות לעבור את התהליך, חשוב לבחור מעצב/ת שמלות כלה שהנכן מרגישות שאופי השמלות שלו תואם את הסגנון שלכן, ואת החזון לשמלת הכלה שעליה אתן חולמות. כמו כן, גם אם הנכן יודעות לתאר את שמלת הכלה הרצויה שלכן, אתן וודאי יודעות לאיזה סגנון אתן מתחברות יותר ולאיזה פחות. כדי לבחור את הסטודיו המתאים לכן, אתן תמיד יכולות לבחון אתרים של מעצבי ומעצבות שמלות כלה, לבקר בסטודיו, וכמובן לקבל המלצות. לאחר שהחלטתן מיהו המעצב/ת שמלות הכלה שיזכה לעצב את שמלת הכלה שלכן, הגיע הזמן להתחיל את התהליך האמיתי של בחירת השמלה.

עיצוב שמלת כלה בהתאמה אישית, או בחירה של אחת מהשמלות היפייפות בסטודיו

בכל סטודיו של מעצב/ת שמלות כלה ניתן לבחון מגוון מדהים של עיצובים לבחירתכן. יחד עם זאת, לעיתים, פשוט לא מצליחים למצוא את השמלה הזאת שמעניקה לכם את הניצוץ הזה בעין של "זאת השמלה". לשם כך, ניתן לעצב שמלת כלה בהתאמה אישית (חשוב לציין שלכלות שמעוניינות בכך, בהחלט חשוב להתחיל את התהליך תקופה ארוכה קודם). ובכל זאת, חשוב לזכור שבין מגוון השמלות הקיימות בסטודיו, בכל שמלה ניתן לבצע שינויים והתאמות לרצונותיכם, וגם אם השמלה נראית לכן מושלמת אך אינה יושבת עליכן באופן מחמיא, השמלה שמוצגת בפניכן הולכת לעבור תהליך מוקפד של תיקונים והתאמות במיוחד עבור מבנה הגוף שלכן.

בחירת שמלת כלה והתאמתה לכלה, לאופי החתונה, וכמובן לחליפת החתן

בחירת שמלת כלה צריכה לכלול כמה אלמנטים חשובים. למרות שאין ספק שמדובר ביום של החתן והכלה, וחשוב שהכלה תרגיש היפה בנשים, צריך גם לקחת בחשבון את אופי החתונה המתוכננת, ואת בחירת חליפת החתן. כלומר, בין הסגנונות הרבים שיש לשמלות כלה כגון, שמלות אלגנטיות, שמלות אקסטרווגנטיות, שמלות בקווים נקיים, שמלות צנועות ועוד, חשוב לבחור את השמלת כלה שהיא גם מושלמת בעייני הכלה, אך שהיא גם מתאימה לעיצוב ולסגנון החתונה שתכננתם. במידה ומדובר בחתונה קטנה וצנועה, מומלץ ששמלת הכלה תשתלב בטבעיות באירוע מסוג זה, לעומת זאת, אם תכננתם חתונה גדולה ומפוארת, וודאי שגם השמלה צריכה להתאים לנוף המפואר והיוקרתי. ופן לא נשכח את החתן, שזהו גם היום חתונה שלו, מומלץ מאוד שתהייה התאמה בין שמלת הכלה וחליפת החתן, זהו גם מייצר חיבור וויזואלי מרשים, וגם מעניק תחושה של שני חצאים שמתחברים לאחד, שזה הייצוג המושלם של יום חתונתכם.