לוגו

מכירות את התרחיש הבא? אתן הולכות לחנות, מודדות שמלה, מסתכלות במראה ומרגישות כאילו השמלה הזו נועדה בשבילכן, ואז שאתן מגיעות הביתה היא פתאום נראית לכן הרבה פחות מחמיאה מאשר בחנות, בלשון המעטה. אין ספק שמדובר בתופעה לא ממש ברורה, ומעצבנת במיוחד. אך איך נמנע מזה לקרות לנו עם שמלת הכלה שלנו, ועוד בדיוק ביום המיוחל, או יום לפני במדידה האחרונה? ובכן, בואו נודה בכך, ברוב המקרים, השינוי החד הזה טמון במשהו פנימי, והרבה פחות קשור לשמלה. יחד עם זאת "עם הרגשה לא מתווכחים", לא ככה?

כפי שוודאי אתן יודעות עיצוב שמלת הכלה מלווה בתהליך ארוך של עיצוב, מדידות, התאמות אישיות, תוספות, שינויים ועוד. והתהליך הזה הוא קריטי לא רק כדי שהשמלה הסופית תהיה מושלמת, אלא גם כדי שתוכלו באמת לבחון כיצד אתן מרגישות בתוכה. אך כפי שציינו, התרחיש המתיש לפעמים מכה בנו בדיוק ברגע האמת או יום לפני החתונה במדידה האחרונה, שלפתע אנו לא מרגישות יפות וזוהרות כמו שהרגשנו במדידות קודמות. אז קודם כל, חשוב לזכור שללחץ יש אימפקט עצום על התחושות שלכן ובוודאי יום לפני היום הגדול או ביום עצמו ואסור לתת לו לשלוט בנו, ואף גרוע מכך, להרוס לנו את החוויה. כמו כן, חשוב לזכור שהמראה הסופי שלכן אינו רק תלוי בשמלת הכלה, אלא גם בעיצוב השיער והאיפור ביום החתונה. אז קמתן בבוקר על רגל שמאל? קחו נשימה עמוקה (ואפילו שתיים), וזכרו שאתן עומדות לעבור יום מפנק במיוחד.

בנוסף, חשוב שבהכנות ביום החתונה תהיו מוקפות בסביבה תומכת ומפרגנת, כזאת שלא תיתן למחשבות השליליות לקבוע את הלך הרוח, ושיפנקו אתכן לא רק בחום ואהבה, אלא גם בהרבה מילים טובות. כמו כן, אחת הסיבות שחשוב לבחור מעצבת שמלות כלה גם על פי העיצובים שלה, וגם על פי היחס האישי שהיא מעניקה, זה בדיוק כדי שבתרחישים מסוג זה תהיה לצידכן מעצבת מכילה, סבלנית, בעלת אינטליגנציה רגשית גבוהה ונטולת אגו, כזאת שתדע איך לנהוג בסיטואציה, ושתפעל ברגישות הנדרשת. כולנו יודעים שהתרחיש המדובר הוא לא פעם יותר רגשי

מרציונלי, ומונע מהרצון לשלמות, ואין ספק שבסביבה תומכת ומקצועית, ניתן להוריד את מפלס הלחץ ולהחזיר את ההנאה לחוויה.
המעצבת שיר גינדי, שהרבה לפני היותה מעצבת מובילה לשמלות כלה, היא גם אישה, והיא מבינה ומכירה את כל התחושות, המעצורים, וחוסר הביטחון שלא פעם מתעוררים ממש ברגע האחרון. לכן, הליבה שלה ושל אנשי הצוות שלה זה שהסטודיו שלה יהווה חוף מבטחים, שבו תמיד תהיה הקשבה מלאה, תמיכה, פינוקים, והבנה של הסיטואציה. כלה שמגיעה לסטודיו של שיר גינדי היא הרבה יותר מלקוחה, ודואגים להעניק לה את עד חצי המלכות. אז איך תמנעו מהתרחיש שהזכרנו? הקיפו את עצמכן באנשים הנכונים, הן בפן האישי, והן בפן המקצועי.