לוגו

מכירות את הימים האלה שאתן קמות בבוקר ומרגישות יפות במיוחד? נהדר! עכשיו תחשבו על הימים הפחות טובים שאתן מתעוררות ומרגישות שכלום לא נראה טוב, לא השיער, לא הגוף, לא הבגדים, לא העור ובעיקר לא העולם. נשמע מוכר? ובכן, תארו לעצמכן שמרגע בחירת העיצוב של שמלת הכלה שלכן ועד לתוצאה הסופית יש תקופה לא מבוטלת שדורשת ביקורים בסטודיו, מדידות, תיקונים, והרבה עבודה זמן משותף עם המעצבת, ולכן, זה מאוד חשוב שהמעצבת שתבחרו לא רק תעצב עבורכן את השמלה המושלמת, אלא גם תדע להכיל אתכן בימים הללו, ולהרים אתכן כשאתן זקוקות לחיזוקים. עדיין תוהות למה זה חשוב לבחור במעצבת שמלות כלה שהנכן מתחברות אליה ברמה האישית? בואו נסביר.

ההשפעה של היחסים בין הכלה למעצבת שמלות הכלה על התהליך

אנשים זה דבר מורכב, ולא כולם מתחברים לכולם, והאמת? שזה לגיטימי לחלוטין. עממה, כשמדובר בעיצוב שמלת כלה, לא מדובר רק בשמלה, או ב"עסקת מכירה", אלא מדובר בתהליך מרגש במיוחד שמתנהל בין הכלה והמעצבת (ובמיוחד אם מדובר בעיצוב שמלת כלה בהתאמה אישית!) ובהכנה לאחד האירועים הכי משמחים ומרגשים שיש בחיינו, וגם זה חלק גדול מההתרגשות ומהמסורת של חתונה. בתהליך הזה קיים הרבה לחץ, הרבה אמוציות, והרבה ציפיות, ואף כלה לא רוצה להרגיש כ"עוד לקוחה", אלא לקבל יחס אישי וחם (גם בימים הפחות טובים!) , שיתופיות, סבלנות, תמיכה, וכמובן הקשבה לצרכים ולרצונות שלה. לא פחות חשוב, עד כמה שהכלה רוצה שמלת כלה מושלמת, ככה גם המעצבת רוצה להעניק לה זאת, וכמו בכל דבר ונושא, זה יכול לעבוד רק שיש הורמוניה בין הכלה והמעצבת. בסוף, ביום האירוע, כשהכלה סופסוף לובשת את שמלת הכלה שלה, זה רגע מאוד מרגש גם בשביל הכלה אך גם בעבור המעצבת שליוותה אותה בתהליך.

עיצוב זה אומנות, ובאומנות יש רגש

בעוד שאין ספק שבכל תחום העיצוב יש אלמנט עצום של אומנות, יצירה, ורגש, כשמודבר בעיצוב שמלות כלה, הפן הרגשי הוא עצום פי כמה וכמה, מכיוון שמדובר בעיצוב שמלה לאחד האירועים האישיים והרגשיים בחייה של אישה. מעבר לכך שמדובר באירוע של פעם בחיים, כדי לעצב לכל אישה את שמלת הכלה הייחודית שלה, חשוב להבין לא רק את החזון שלה ברמה האופרטיבית, אלא גם את הרצונות והצרכים שלה ברמה הרגשית. מדובר בתהליך סיזיפי והוליסטי הדורש יצירתיות, אומנות, אינטליגנציה רגשית, הכלה, וחיבור. לכן, אם הנכן מחפשות מעצבת שמלות כלה, זכרו שלבחירת המעצבת יש תפקיד קריטי הן בתהליך עצמו, והן בתוצר הסופי, ובסופו של יום אתן לא בוחרות רק שמלת כלה או מעצבת שמלות כלה, אלא אתן בוחרות בדמות שתכין אתכן לפרק החדש של חייכן, ואת זה גבירותיי, לא ניתן לבצע כראוי בלי רגש.