לוגו

בדי תחרה מאז ומתמיד שימשו כמילה נרדפת למראה רומנטי, קלאסי ומרגש.
בשנים האחרונות מעצבי שמלות כלה מוכשרים בארץ ובעולם החלו ליצור דגמים מדהימים שמציגים סגנונות ועיצובים שונים שכבשו את ליבן של לא מעט כלות.
שמלת כלה מבד תחרה או שילוב של תחרה בשמלה שלך נותנת טאץ׳ של וינטג׳, גלאם והמון קלילות.
מי שחלמה תמיד על מראה נסיכתי מהאגדות תוכל לקבל את זה בעזרת שילוב של בד תחרה בשמלה שלה!

לאיזה סגנון של חתונות שמלת כלה בשילוב בד תחרה תתאים?

שמלות כלה מבד תחרה מתאימות לאירועי יוקרה מפוארים שהכלה מעוניינת לשדר אלגנטיות, אקסקלוסיביות ומראה קלאסי וזוהר.
בנוסף, חתונות מרגשות שאנחנו רואים שמתקיימות יותר ויותר בשנים האחרונות בחוף הים או בגן פסטורלי מצריכות מראה קליל ופחות רשמי ועם זאת לשדר ייחודיות, קלילות ומראה בלתי נשכח שמתאים למעמד.
לכן, מעצבי שמלות כלה רבים עושים שימוש בבד התחרה בדרכים יצירתיות על מנת ליצור את המראה המושלם, המדויק והנוח ביותר לאופי של הכלה ולמקום שבו מתקיימת החתונה.
מה היתרונות של בד התחרה ואיך הוא משפיע על הנוחות של הכלה ביום הגדול שלה?
יום החתונה שלך צריך להיות מושלם, החל מהשמלה שאת לובשת ועד זר הפרחים שתבחרי. שמלות כלה בשילוב תחרה הן לא רק אלגנטיות ומעניקות מראה רומנטי, הן גם פרקטיות ונושמות מה שמקל מאוד על ההרגשה של הנוחות שלך ביום שלך.
הבד רך וקליל ומאפשר זרימת אוויר כך שגם אם את בוחרת להתחתן מול הים באקלים החם של הארץ תוכלי להרגיש רעננה ונינוחה ויחד עם זאת להיראות במיטבך!
במידה ומדובר בחתונת חורף ניתן להנות גם מהמראה הייחודי שרק בד התחרה מעניק וגם ממראה נוח ונעים בשילוב כמה שכבות בד ולהרגיש זוהרת ומדהימה ביום החתונה שלך.

איזה דגמים וסגנונות שמלות כלה אפשר לייצר עם תחרה?

תופתעי לגלות שמלות כלה מדהימות, שונות ומיוחדות שניתן ליצור בעזרת בדי תחרה שונים. מדגמים עם שרוולים ארוכים המשולבים בד תחרה עדין שמשנה את כל המראה של השמלה והופך את השמלה לאלגנטית, רכה וקסומה ועד לשמלות כלה קלילות מלאות בשיק.ניתן לשחק עם מספר בדי תחרה שונים על מנת ליצור מראה מקורי וייחודי שלא רואים על כל כלה שנייה בישראל.
בדי תחרה וינטג׳ בשמלה עם גזרה עדינה ומוקפדת תיצור מראה שקשה לא להתאהב בו. אפשר להיפטר מהמחוכים החונקים ולהנות משמלה נוחה ומדהימה בלי להתפשר על המראה והכל? על מנת שתוכלי לרקוד ולהנות עד שיכבו את האורות 🙂
לסיכום, עולם החתונות מרגש אותי כל פעם מחדש, ליצור את החלום של כל כלה וכלה ולגרום לה להיות הכי מאושרת וזוהרת ביום שהיא חוגגת את האהבה שלה עם בן זוגה.
אני מזמינה אותך להגיע לסטודיו שלי וליהנות משירות חם אנושי ובגובה העיניים.
נתאם לך פגישה אישית כדי להכיר אותך ואת והרצונות שלך ולהתאים לך שמלת הכלה מבד תחרה שתרגישי ותראי כמו נסיכה.