לוגו

בעוד שיש אנשים שיודעים מה הם רוצים, מה הם מחפשים, ומה הם אוהבים, ולא ממש מעניין אותם מה אחרים חושבים, יש גם כאלה שלא תמיד בטוחים בבחירות שלהם וזקוקים לדעה נוספת ולחיזוקים, והאמת? זה טבעי ונורמלי לחלוטין. יחד עם זאת, כשמדובר בנשים ובפרט בבחירת שמלות כלה, לפעמים אנו נותנים ל"רעשי רקע" להכריע עבורנו מהי שמלת הכלה המתאימה לנו, כאשר בפועל, אנו לגמרי העדפנו שמלה אחרת. ובכן, למרות שאנו תמיד בעד שכל אחד ואחת יעשו ויבחרו רק מה שטוב בשבילם, כשמדובר בשמלת כלה ובוודאי באחד האירועים הכי מרגשים וחשובים בחייה של הכלה, אנו חושבים שזה קריטי שהכלה תעשה "השתק" על הדעות, וההערות של הקרובים לה, ותבחר אך ורק בשמלת הכלה שגורמת לה להרגיש כמו שכלה אמורה להרגיש ביום חתונתה, כמו נסיכה כמובן. אך איך עושים זאת, ואיך מתעלמים מרעשי רקע?

בחירת מלווים מתאימים

בתיאוריה, זה נשמע פשוט, לא כך? אבל בואו נודה באמת, לפעמים ההערות "זה לא מחמיא לך", או "השמלה הראשונה הייתה יותר יפה עלייך", לא פעם מגיעות דווקא מאם הכלה. אל תתבלבלו, אמא שלכן רק רוצה שתהיו יפות ומאושרות וכל דבריה נובעים מאהבה, ובכל זאת, אם יש רגע בחיים שאתן צריכות לעמוד על שלכן זה עכשיו. בסופו של יום, זו החתונה שלכן, אתן הכלות, ואתן אלו שאמורות להרגיש יפות ונינוחות ביום החתונה שלכן. לכן, תמיד כדאי לבחור עוד כמה מלווים שאיתן אתן מרגישות בנוח ושאתן יודעות שיעמדו לצידכן, בין אם מדובר באחות, חברה, או ידיד. תדאגו שיהיה מישהו שמבין אתכן ויחזק אתכן בבחירות שלכן, אבל רק שלכן. כמובן שזה לגיטימי לשמוע הערות ודעות נוספות, אבל הליבה של בחירתכן צריכה להישען על איך אתן מרגישות בשמלת הכלה ואיך אתן מרגישות כאשר אתן מביטות במראה. מילה שלנו? גם מי שאמר לכן "שהשמלה הראשונה יותר יפה עליכן" יחייך אליכן בהתרגשות שתהיו מתחת לחופה.

בחירת מעצבת שמלות כלה שתגרום לכן להרגיש בנוח

מתי אנחנו מאבדים את הביטחון? כאשר אנו מרגישים לא בנוח. לכן, זה מאוד חשוב לבחור מעצבת שמלות כלה מנוסה ומקצועית שיודעת להתמודד עם הדינמיקה השונה בין הכלה לקרוביה ותמיד יודעת לומר את המילים הנכונות בנעימות ובחיוך. הבחירה של מעצבת שמלות כלה היא מאוד משפיעה על תהליך בחירת השמלה כמו גם על ההרגשה האישית, וכך גם לגבי הסטודיו ואנשי הצוות. מעצבת שתבין אותך ואת הרצונות שלך, תדע גם לייעץ לך, לחזק אותך, ולעטוף אותך בתהליך של בחירת השמלה, המדידות, ההתאמות, וכו'.

הסטודיו של שיר גינדי

מעצבת שמלות הכלה שיר גינדי ואנשי הצוות שלה מעניקים לכל כלה מעטפת מחבקת שנותנת לכלה לבטא את עצמה, להביע את רגשותיה (וגם את חוסר הביטחון שלה), והכי חשוב? שמלת כלה חלומית שתגרום לכלה לצעוד לחופה עם חיוך, התרגשות גדולה, והרבה ביטחון עצמי.