לוגו

יום החתונה שלנו זה אחד האירועים הכי חשובים והכי מרגשים בחיינו וגם בחיי הקרובים לנו. בין אם תוכנן אירוע גדול, או חתונה קטנה ואינטימית, עדיין מדובר באירוע יוצא במינו שננצור בליבנו לעד. לכן, זהו רק טבעי ששמלת הכלה שלנו תהייה מושלמת. כאשר מדובר בבחירת שמלות כלה לאירוע של פעם בחיים, מדובר בבחירה לא קלה, וכרוך בה כל כך הרבה אלמנטים. מצד אחד אנו רוצות להרגיש הכי יפות והכי מיוחדות ביום המרגש הזה, ומצד שני צריך למצוא שמלת כלה שהיא גם תואמת לסגנון האישי שלנו, לאופי האירוע, ולחליפת החתן. ובכן, בימינו קיימים כל כך הרבה עיצובים ייחודיים של מעצבים ומעצבות שמלות כלה מוכשרים במיוחד, ובין כל העיצובים הללו ייתכן ותמצאי את שמלת החלומות שלך.

אז איך בוחרים שמלת כלה מושלמת ליום החשוב בחיינו?

מצד אחד, זה נהדר שיש מבחר עשיר של שמלות כלה לאירוע של פעם בחיים, לא ככה? מצד שני, איך תחליטי איזה שמלת כלה תלבשי ביום כזה משמעותי? ובכן, בין המבחר המשובח של הסטודיוס וסלוני הכלה שקיימים בארץ קיימים אינספור שמלות כלה מרשימות ועוצרות נשימה שרק מחכות שהכלה הנכונה תבחר בהן ליום חתונתה. כל ביקור מלווה בתופרות ומעצבות כלה שמטרתן העיקרית היא לעזור לך להגיע ליום חתונתך בהרגשה של לא פחות ממושלמת, ושתצעדי מלווה עם הורייך לחופה בשמלת כלה יפה ומחמיאה שתגרום לכולם לסובב ראשים. יחד עם זאת, בחירת שמלת כלה היא רק השלב הראשון בתהליך. במהלך התקופה שלפני האירוע הגדול, יש צורך בלא מעט ביקורים בסטודיו, מדידות, שינויים, התאמות. ואלו רק הדברים הנדרשים כאשר מדובר בשמלת כלה שהינה כבר קיימת. אם הינך רוצה שיעצבו עבורך שמלת כלה בהתאמה אישית, צריך להיפגש כמה וכמה פעמים עם מעצבת שמלות כלה, ולהתייעץ ולדון בחזון שלך, בגוונים, בסגנון, בעיצוב, בסוג הבדים, ועוד ועוד ועוד. נשמע מתיש? דווקא מדובר בתהליך מרגש שלעצמו, ובכל ביקור בסטודיו, את תוכלי לראות איך שמלת הכלה שלך מתהווה אל מול עינייך והופכת לשמלת החלומות שלך.

פגישות בסטודיו לשמלות כלה

הסטודיוס השונים של מעצבי שמלות הכלה, והסלונים השונים, בנויים במיוחד לחוויה מפנקת ומרגשת, והופכים לממלכה קטנה בה כולם עומלים ועובדים כדי שתצאי משם מאושרת. מעצבי ומעצבות הכלה מכירים בכך שהעבודה שלהם זה עיצוב שמלות כלה לאירוע של פעם בחיים, וחשוב להם שתהני מכל רגע, ושתזכרי את הביקורים שלך בסטודיו בחיוך גם עוד עשרים שנה. בנוסף, צריך לזכור ששמלת כלה היא לא רק השמלה של היום חתונתך, אלא היא גם הולכת להוות מזכרת לכל החיים, ואולי אף בעתיד הרחוק, לאחר שתקימי משפחה, גם בנותייך יינשאו בשמלה שתבחרי. שמלת כלה זה כל כך הרבה מעבר לשמלה, זוהי יצירת אומנות, מזכרת מרגשת, ופריט לבוש אחד שתשמרי עליו במקום מיוחד לעד. אז בין אם תבחרי בשמלת כלה אקסטרווגנטית, או בשמלת כלה עדינה ואלגנטית, דבר אחד בטוח, זו תהיה השמלה הכי משמעותית שתלבשי בחייך, והכי חשוב? שתרגישי בה כמה את יפה, מגיע לך. שיהיה במזל טוב.

צפו בקולקציה BLOSSOM COLLECTION