לוגו

חשבתן פעם על הקשר בין התסרוקת, האיפור, ושמלת הכלה? הרי כל כלה רוצה להיראות מושלם ביום חתונתה, ומדובר במראה הכולל. לדוגמא יש שמלות כלה שמאוד מתאים להן שיער אסוף ואיפור עדין, ויש שמלות כלה שדווקא מתאים להן יותר שיער מפוזר ומעוצב עם איפור קצת יותר מעושן, או דומיננטי. כך או כך, אם הנכן מתחילות לתכנן את המראה שלכן ליום החתונה, מאוד מומלץ לנסות ולהבין איך אתן מדמיינות את עצמכן מבחינת הסגנון ומראה הסופי. מדוע? מכיוון שזה יסייע לכן רבות בבחירת שמלת הכלה שלכן.

כיצד מומלץ להגיע לסטודיו של מעצבת שמלות כלה?

בין אם הנכן עוד בשלב ההתחלתי של בחירת מעצבת שמלות כלה וביקורים בסטודיו כדי למצוא את העיצוב האהוב עליכן, ובין אם כבר בחרתם במעצבת ואתן עכשיו מתחילות את שלבי המדידות וההתאמות, מאוד מומלץ להגיע בזמנים שאתן רגועות, נינוחות, ומרגישות טוב עם עצמכן, וגם מומלץ להגיע עם פנים נקיות מאיפור, ושיער אסוף או לחילופין פזור, אך בעיקר עם מראה טבעי. הסיבה לכך היא שאתן בעצם צריכות לתכנן את המראה שלכן לחתונה וזה הרבה יותר קשה לבחור או לראות איך השמלה מחמיאה לכן כאשר אתן אחרי יום עבודה עם איפור שכבר איבד קצת מהאפקט שלו. שלא תבינו, עבורנו כל הנשים יפות בכל עת, אך לתחושה שלכן בזמן המדידה יש השפעה עצומה על איך אתן מרגישות מול המראה, וזה חשוב שתוכלו לדמיין את המראה הסופי.

מדידות של שמלת כלה

לא פעם, כלות לעתיד שמגיעות למדידות מתלהבות מעיצוב מסוים כאשר הוא על הקולב אך לא כאשר הן מודדות אותן על עצמן, וחשוב להבין שהמדידה הראשונה היא רק השלב הראשון, ושניתן לעשות לעיצוב אינסוף התאמות, שינויים, ושדרוגים כדי שהשמלה לאט לאט תהפוך לשמלת החלומות שלכן. והאמת? נדירות הפעמים ששמלת כלה ראשונית לא דורשת התאמות. בסופו של יום לכל אישה יש את הגוף שלה, ואת החלקים שהיא יותר אוהבת ופחות אוהבת להדגיש, וניתן בהחלט לקחת את העיצוב האהוב עליכן ולעשות בו שינויים שיתאימו לרצונות שלכן, ובעיקר אם המעצבת שלכן מבינה את הרצונות שלכן, דבר שהוא מאוד חשוב לתהליך עצמו.

בחירת המעצבת והסטודיו לשמלות כלה

אז כפי שוודאי הבנתן, לבחירת המעצבת של שמלות כלה שלכן יש השפעה עצומה על התהליך ועל התאמת ועיצוב השמלה המושלמת עבורכן. מעבר לכך שהיא צריכה לדעת להכיל, להקשיב, וליישם, היא גם צריכה לדעת לייעץ מבלי לכפות עליכן את הרצונות שלה. לא פחות חשוב זה הסטודיו של המעצבת. הסטודיו של עיצוב שמלות כלה חייב להיות חלל נעים, נקי, ואסתטי, וזה אומר מראות איכותיות, פינת ישיבה נעימה (כדי שתוכלו להרגיש בנוח להתייעץ ולשתף את המעצבת ברצונות שלכן), ותאורה מתאימה שמסייעת לכן להתבונן בעצמכן בשמלת הכלה ולדעת אם אתן מרוצות מהמראה שלכן ומההרגשה שלכן עם השמלה.