לוגו

כשמדובר באופנה, לכל אחת ואחת מאיתנו יש סגנון אחר שמתגבש עם השנים, משתדרג ולעיתים משתנה. יחד עם זאת, בעוד שלכולנו יש מותגים מועדפים, או חנויות בגדים מועדפות, כאשר מגיע הרגע למצוא שמלת כלה לכבוד האירוע המרגש בחיינו, אנו פתאום מבינות שמדובר בתחום חדש לחלוטין ושמעולם לא התעמקנו בז'אנר. בבת אחת, אנו צריכות למצוא את השמלה המושלמת, רק שהעיצוב שלה עומד להיות שונה מכל מה שאי פעם לבשנו ושאי אפשר פשוט ללכת לאחת מחנויות הבגדים המוכרות והאהובות עלינו ולרכוש שמלה כמו שעשינו עד כה. מצד אחד, החיפוש אחר שמלת כלה הוא תהליך מרגש מאוד ובמיוחד עבור אלה שאוהבות אופנה, מדידות, והיכרות עם מעצבים חדשים, מצד שני, מדובר בתהליך לא מוכר שבסופו יש "דדליין" וחשוב מאוד להגיע אליו עם הבחירה המושלמת, הלא היא שמלת הכלה שתגרום לנו להרגיש ביום החתונה שלנו בדיוק כמו שתמיד חלמנו.

שמלות כלה

אז איך מתחילים את תהליך החיפוש של שמלות כלה ומה חשוב לדעת?

1. איזה עיצוב שמלת כלה את מחפשת- רגע לפני שמתחילים בחיפוש כדאי לנסות ולהבין באיזה "סוג" עיצוב את מעוניינת. בדיוק כמו כאשר מדובר בשמלה לאירוע, חשוב להבין מהו העיצוב שבו תרגישי הכי מרשימה ובטוחה בעצמך. בסופו של יום, כולנו יודעות מה אנו אוהבות ומה הכי מחמיא לנו, כגון סוג מחשוף, כתפיות, שרוולים, צניעות, סולידיות, אלגנטיות, סילואט וכדומה. ברגע שתמקדי את הרצונות שלך יהיה לך יותר קל לבחור מעצבת שמלות כלה.

2. חיפוש ובחירת מעצבת שמלות כלה– ובכן, מהר מאוד תגלי שיש לא מעט מעצבים מוכשרים בארץ ושיש מבחר עצום של עיצובים. לכן, חשוב להתחיל ולהכיר את המעצבים האלה, לחפש המלצות, לקרוא ביקורות, ובעיקר לבחון את האתרים השונים שמציגים את העיצובים שלהם. האתרים השונים יסייעו לך להחליט לאיזה סוג עיצוב וסגנון את יותר מתחברת, ומי המעצבת שהעיצובים שלה הכי קורצים לך.

3. תקציב לשמלה– יש עלויות שונות לשמלות כלה וזה ברוב המקרים טמון בסוג הבדים, זמן העבודה (ובמיוחד אם מדובר בעיצוב אישי), וכמובן תמחור שונה למעצבים שונים. לכן כדאי מראש להחליט מהו התקציב שאת מוכנה ורוצה להשקיע בשמלת הכלה.

4. היכרות עם המעצבת– בניגוד לשמלות תעשייתיות המגיעות בכמה וכמה מידות קבועות, שמלות כלה נדרשות לעבור התאמות שונות שעבורן צריך להגיע מידי פעם למדידות עם המעצבת. לכן זה חשוב שתהיה לך כימיה עם המעצבת שלך, שיתוף פעולה, ובעיקר אמון שאת בידיים טובות ומקצועיות.

5. מלווים- למרות שזה בסדר גמור ולגיטימי לחלוטין אם את מעוניינת לעבור את התהליך לבד מבלי לשמוע דעות וחוות דעת של קרובים, ברוב המקרים הכלות לעתיד בוחרות לשתף את התהליך עם חברה או שתיים, או להגיע לסטודיו עם האם, וזה קריטי לבחור את האנשים שגורמים לך להרגיש טוב עם עצמך, מתחברים לרצונות ולצרכים שלך, ובעיקר תומכים בך לאורך התהליך.